Lody, lody

Uwielbiam lody!



Miętowo-czekoladowe i waniliowe to moje ulubione (aktualnie), ale i owocowymi nie pogardzę.
Moje drogie dzieciaki też uwielbiają wcinać lody, a odkąd odkryłam istnienie mini rożków* częstowanie dzieciaków domowej roboty sorbetami serwowanymi właśnie w takich rożkach jest moim ulubionym sposobem rozpieszczania dzieciaków.

Pewnie wiesz, a może nie, że kiedyś prowadziłam bloga kulinarnego. Mam tam kilka przepisów na sorbety. Oto link https://malalyzeczka.blogspot.com/search/label/Lody

Podzielę się jednym przepisem tutaj.

Lody ananasowo-truskawkowo-brzoskwiniowe

porcjowania na oko, czyli babcinym sposobem, bo miałam dwójkę dzielnych pomocnikow

• mrożone owoce (tym razem: ananas, brzoskwinie, truskawki)
• kremówka
• mleko


Wszystko zblendować. Przełożyć do pudełka. Włożyć do zamrażarki. Co 15 minut mieszać. Po ok. 2 godzinach zajadać.

Dobre było! Szybko się robi i cieszy dzieciaki.

*czy wiesz, jak domowym sposobem zrobić takie mini rożki?

Komentarze